Kipią mocą i porażają osiągami: najmocniejsze hybrydy świata

Samobieżne działo pancerne G-15

Samobieżne działo pancerne G-15 (rys. 89-38) stosowane do obrony przeciwpancernej i jako pojazd bojowy w oddzialach pancernych wyróżnia się bardzo silnym opancerzeniem przodu. Ciężar bojowy 16 ton. Uzbrojenie stanowi wbudowane na stałe działo 75 mm z możliwością wychylania w pionie, lecz z ograniczonym kierowaniem w poziomie. Strzały oddawane są w kierunku jazdy. Silnik wysokoprężny SAURER o mocy 150 KM. Niszczyciel czołgów M 50 ONTOS używany jest przez piechotę morską do zwalczania celów opancerzonych. Uzbrojenie stanowi sześć dział bezodrzutowych 106 mm, ...

Więcej »

Napęd wirnika

Napęd wirnika składa się z pompy hydraulicznej o wydajności 100 1/min i silnika o momencie obrotowym 20 kGm. Pompa jest napędzana przez silnik elektryczny o mocy 30 kW. Pługi boczne do profilowania poboczy podtorza są zamontowane na obrotowych belkach rurowych, przegubowo osadzonych w łożyskach na ramie platformy. Belka pługa jest podnoszona lub opuszczana siłownikiem hydraulicznym. Pług, złożony z trzech przegubowo połączonych części, pozwala na profilowanie podtorza w odległości 2 do 3,6 m od osi toru. Hydrauliczny układ sterowania zespołami wirnikowymi i p...

Więcej »

Charakterystyka profilarki PP -500

Charakterystyka profilarki PP -500 jest następująca : moc wysokoprężnego silnika napędowego w kW (KM) 250 (340), prędkość obrotowa znamionowa W Obr/s (obr/min) 25 (1500), moc prądnicy w kW 180, moc wzbudnicy prądnicy w kW, ciśnienie układu hydraulicznego w MN/m2 (at) 10 (100), prędkość jazdy transportowej w km/h do 60, prędkość jazdy roboczej w km/h, prędkość łańcucha wybierakowego mechanicznego oczyszczania rowów w m/s 2 do 3 do 5 500, długość w mm 24 800 szerokość w mm 3 050 wysokość w mm 4 300 masa własna w kg 55 000. Profilarka podtorza GM—102 jest stosow...

Więcej »

Do montazu konstrukcji budowlanych oraz do robót przeladunkowych uzywane sa zurawie samojezdne

Wskutek zużycia zmniejsza się grubość zębów, a na ich powierzchniach powstają złuszczenia, lejkowate wgłębienia (pitting lub flaking) lub wykruszenia w wyniku zmęczenia materiału. W przypadku zbyt dużego luzu międzyzebnego lub nadmiernego zużycia zębów łatwo następuje ich wyłamanie. Wskutek zużycia zębów powiększa sie luz międzyzębny i kola współpracują coraz bardziej hałaśliwie. Wałki wielowypustowe stosunkowo szybko zużywają się na wielowypustach w wyniku ścierania i zgniatania materiału oraz powolniej w miejscach osadzenia łożysk wskutek odkształceni...

Więcej »
Kipią mocą i porażają osiągami: najmocniejsze hybrydy świata 751#xf jaguar 2013 , #toyota corolla s 2003 , #paczkomat mińsk mazowiecki , #duo komis nowy sącz , #ocen kierowce , #autokomisy tarnowskie góry , #wycena aut online , #dargaz , #daihatsu otomoto , #bmw 2013 x5 ,