601

Gładkość obróbki (mikrogeometrie)

Przez gładkość obróbki (mikrogeometrie) powierzchni należy rozumieć układ nierówności w obszarze I mm2. Im gładsza jest powierzchnia elementu tym powolniejsze jest jego zużycie, ponieważ tym lepiej przywiera czynnik smarujący do roboczej powierzchni. Najtrwalsze są części odzwierciadlano gładkich powierzchniach roboczych, otrzymywanych przez nowoczesne dość kosztowne sposoby obróbki, jak; gładzenie (honowanie), dogładzanie (superfinish), wiórkowanie, docieranie (lapping). Dzięki wysokiej gładkości powierzchni części zapewnia się du...

Więcej »

Olej napędowy w zimie

Jeśli paliwo będzie krzepnięć, czyli dojdzie do wytracania z niego parafiny to możemy zapomnieć o jeździe. Jednak w społeczeństwie jest błędna opinia ze przy minus 30 stopniach nie da się jeździć dieslem. Wystarczy, że pojawi się pierwszy mróz a od razu widać, kto oszczędza na paliwie lub dał się oszukać nieuczciwemu sprzedawcy. Przy minus 20 stopniach na poboczu ustawiają się ciężarówki, które czekają na ocieplenie. W większości przypadków kierowcy raczej nie dbali, o jakość paliwa, cieszyli si...

Więcej »

Nowy Suzuki Swift

We wrześniu zeszłego roku pojawiła się w salonach nowa wersja Suzuki Swift. Najczęściej koncerny robią takie liftingi, że nie zmieniają one za bardzo wyglądu samochodu. A już naprawdę rzadko mamy do czynienia z sytuacją, gdy poprzednia wersja auta jest identyczna z obecnie wychodzącą. I tu w wypadku tego samochodu mamy właśnie taką sytuację. Przód samochodu wygląda niemal tak samo, zarówno w starej jak i nowej wersji są umieszczone w ten sam sposób reflektory i atrapa podwójnej chłodnicy. Zresztą cała ...

Więcej »

Nadciśnienie i terapia hipotensyjna jako czynniki ryzyka dla cukrzycy typu 2 ad 5

Zależnie od celu pomiarów zużycie paliwa wyznacza się podczas ruchu pojazdu z określoną predkością jako stosunek zużytego paliwa (mierzonej przepływomierzem lub w inny sposób) do przebytej drogi lub czasu trwania jazdy. tarczy. Do nadwozia przymocowuje się aparat fotograficzny skierowany na płytkę. Warunki toczenia się kół jezdnych zakręcającego samochodu au, — kąt miedzy osią tylną a osią obrotu przedniego kola wew— kąt między osią tylną a osią obrotu przedniego kola zewnętrznego, R — promień toczenia się kół tylnych. W t...

Więcej »
http://www.stomatologpoznan.net.pl 751#auto idea otomoto , #kawasaki turystyk , #tablice zielona góra , #opel leasing kalkulator , #xf jaguar 2013 , #toyota corolla s 2003 , #paczkomat mińsk mazowiecki , #duo komis nowy sącz , #ocen kierowce , #autokomisy tarnowskie góry ,