janeczko opole

System TETAN

Hydrostatyczny układ naczepy TETAN, dwuosiowego ciągnika siodłowego specjalnie zaprojektowano do eksploatacji na Saharze. Łączny ciężar rozładowanej naczepy wynosi 29 ton. Ogumienie kół DUNLOP 10,00-20. Powierzchnia nośna naczepy skonstruowana jest jako zwykły most sprzężony za pośrednictwem wału zaopatrzonego w przeguby oraz dwustopniowej skrzynki terenowej 0 przekladniach zębatych z silnikiem hydrostatycznym. Pompe przekladni hydrostatycznej napędza silnik napędowy ciągnika poprzez przekładnie elektromagnetyczne. Podczas ruszania z miejsca i przy niskiej szybkości jazdy pompa hydrostatyczna tłoczy ...

Więcej »

Pojazdy pancerne

Załogę stanowi dwóch ludzi, uzbrojenie 2 karabiny maszynowe 13 mm oraz cztery rakiety umieszczone z tylu pojazdu. Wysokość pojazdu około 160 cm. Do budowy pojazdu wykorzystane są częściowo tworzywa sztuczne (nylon itp.) dzięki czemu pojazd jest lekki i może być nawet transportowany przez typowy helikopter. Postęp techniczny w budowie współczesnych pojazdów pancernych wyraża się głównie w ciągłym doskonaleniu wszystkich zespołów i mechanizmów oraz w polepszaniu wskaźników bojowych. Są prowadzone badania nad stosowaniem pancerzy z tworzyw sztucznych oraz ze stopów lekkich. Prace nad zwiększeniem prędkoś...

Więcej »

Diesel gotowy do zimy

Jeśli w swym aucie masz motor Diesela to zanim przyjdzie zimna sprawdź dokładnie stan silnika, jeśli będzie zaniedbany to może sprawić Ci trochę kłopotów. Aby silnik tego typu bez problemu został uruchomiony w ujemnych temperaturach potrzebuje dobrego paliwa, mocnego akumulatora, sprawnego rozrusznika i dobrych świec żarowych. Ale to nie wszystko, ponieważ musi on mieć dobra kompresję i bezproblemowo działający układ wtryskowy. Jeśli choć z jedną z tych rzeczy będzie coś nie tak to samochód po nocy nam po prostu nie zapali. Zanim przyjdą mrozy warto zajrzeć pod maskę i ewent...

Więcej »

Randomizowane badanie pulsacyjnej terapii kortykosteroidami w pierwotnym leczeniu choroby Kawasaki cd

Ślizgające się po sobie powierzchnie elementów są oddzielone cienką warstewką smaru (grubości 0,1 lub cieńszą), przy czym zbliżenie współpracujących powierzchni jest tak duże, że uchwytnie oddziaływają siły przyciągania cząsteczkowego pomiędzy wierzchołkami nierówności ; tarcie graniczne stanowi rodzaj pośredni pomiędzy tarciem płynnym i półpłynnym, — tarcie płynne; współpracujące powierzchnie elementów nie dotykają w ogóle do siebie, ponieważ rozdziela je ciągła warstewka smaru zwana filmem olejowym, o grubości kilku setnych lub nawet tysięcznych milimetra; w warunkach tarcia płynnego cz...

Więcej »
http://www.podloga-drewniana.biz.pl 751#renault carrara , #auto idea otomoto , #kawasaki turystyk , #tablice zielona góra , #opel leasing kalkulator , #xf jaguar 2013 , #toyota corolla s 2003 , #paczkomat mińsk mazowiecki , #duo komis nowy sącz , #ocen kierowce ,