peugeot 207 sw otomoto

Pojazdy pancerne

Załogę stanowi dwóch ludzi, uzbrojenie 2 karabiny maszynowe 13 mm oraz cztery rakiety umieszczone z tylu pojazdu. Wysokość pojazdu około 160 cm. Do budowy pojazdu wykorzystane są częściowo tworzywa sztuczne (nylon itp.) dzięki czemu pojazd jest lekki i może być nawet transportowany przez typowy helikopter. Postęp techniczny w budowie współczesnych pojazdów pancernych wyraża się głównie w ciągłym doskonaleniu wszystkich zespołów i mechanizmów oraz w polepszaniu wskaźników bojowych. Są prowadzone badania nad stosowaniem pancerzy z tworzyw sztucznych oraz ze stopów lekkich. Prace nad zwiększenie...

Więcej »

Samobieżne działo pancerne G-15

Samobieżne działo pancerne G-15 (rys. 89-38) stosowane do obrony przeciwpancernej i jako pojazd bojowy w oddzialach pancernych wyróżnia się bardzo silnym opancerzeniem przodu. Ciężar bojowy 16 ton. Uzbrojenie stanowi wbudowane na stałe działo 75 mm z możliwością wychylania w pionie, lecz z ograniczonym kierowaniem w poziomie. Strzały oddawane są w kierunku jazdy. Silnik wysokoprężny SAURER o mocy 150 KM. Niszczyciel czołgów M 50 ONTOS używany jest przez piechotę morską do zwalczania celów opancerzonych. Uzbrojenie stanowi sześć dział bezodrzutowych 106 mm, z których cztery sprzężone s...

Więcej »

Czołg CON QUEROR

Ciężki czołg CON QUEROR o zbliżonej charakterystyce do M-103, uzbrojony w działo 120 mm oraz karabin maszynowy kalibru 7,62 mm. Odznacza się małą średnicą kół bieżnych. Silnik o mocy 810 KM. Ciężar bojowy około 65 ton. Szerokość czołgu blisko 4 m. Trał przeciwminowy, ciężki, typu czołgowego, mocowany z przodu czołgu, służy do wywoływania wybuchu miny wskutek nacisku zespołu tarcz stalowych na podłoże. W razie potrzeby trał może być Odczepiony automatycznie z wnętrza czołgu. Trał taki zapewnia wybuch. Ciężki czołg JS III (46 ton, działo 122 mm). Działo pancerne M-19 budowa...

Więcej »

Zaburzenia psychiczne.

O sposobie zużywania się sworznia tłokowego decyduje jego wykonanie. Sworzeń ustalony w główce korbowodu zużywa się tylko na końcach, a sworzeń pływający również i w części środkowej. Zużycie sworznia nie jest równomierne i przeważnie ulega on zowalizowaniu. W miare zużywania się sworznia tłokowego i jego ułożyskowania powiększa się luz sworznia w łożyskach, co powoduje charakterystyczne stukanie silnika. Wzmożone zużycie sworznia tłokowego jest następstwem zawartości zanieczyszczeń mechanicznych w oleju, niewłaściwego pasowania sworznia w piastach tłoka i główce korbowodu lub niedok...

Więcej »
http://www.tcoshop.pl 751#tablice zielona góra , #opel leasing kalkulator , #xf jaguar 2013 , #toyota corolla s 2003 , #paczkomat mińsk mazowiecki , #duo komis nowy sącz , #ocen kierowce , #autokomisy tarnowskie góry , #wycena aut online , #dargaz ,