akcja serwisowa volvo

Ciśnienie zasilania silników hydrostatycznych

Wskutek przyspieszania lub zwalniania biegu silnika spalinowego odpowiednio wzrasta lub zmniejsza się wydajność pompy hydrostatycznej, a wiec i podwyższa sie lub maleje szybkość jazdy. Pojazd zakręca wskutek powstania różnicy prędkości obrotowych kół pędnych, wywołanej przez hamowanie i zależy od chwilowego ciśnienia tłoczenia pompy zasilającej silniki hydrostatyczne, ustawianego przy użyciu zaworów. Przykładowo przy ciśnieniu roboczym około 200 kG/cm2 przełożenie momentów obrotowych wynosi około 150kG/cm2 a przy ciśnieniu roboczym około 250kG/cm2. Ciśnienie zasilania silników hydrostatycznych reguluje s...

Więcej »

Maluch- samochód Polaków

Dla wielu Polaków, samochodem kojarzącym się z Polska jest fiat 126p., bowiem kto nim nie podróżował w latach osiemdziesiątych i w latach dziewięćdziesiątych. Miał on nie tylko charakterystyczny kształt, ale również dźwięk z tłumika. Zwolennicy tego modelu samochodu nie mogą tego opisać w słowach. Obecnie wiele osób przyzwyczaiło się do dużych samochodów. I ciągle ktoś narzeka, że ma mało miejsca w samochodzie, zwłaszcza jak są dzieci. A dawniej w maluchu było bardzo mało miejsca i wszyscy byli zadowoleni. Nikt nie narzekał, że nie można dobrze rozłożyć nóg, że nie ma bagażnika. Moż...

Więcej »

Pólosie

W półosi zużywa się: wielowypust, stożek do osadzenia piasty koła, rowek na klin oraz miejsce osadzenia lożyska tocznego. Niekiedy półosie ulegają uszkodzeniu wsku tek skręcenia, zerwania wielowypustu lub pęknięcia w wyniku zmęczenia materiału. Zużycie układu kierowniczego. W układzie kierowniczym zużyciu ulegają następujące elementy : przekładnia kierownicy, łożyska, sworznie kuliste i ich miseczki, ramiona kierownicze, wąsy zwrotnic, sworznie zwrotnic i ich tulejki, Czopy zwrotnie, piasty i łożyska kół. Najszybciej w ukladzie kierowniczym zużywają się sworznie kuliste i ich miseczki. Zużyc...

Więcej »

Architektura 21szego wieku : Palynopolis / Eriksen Skajaa Architects + Christina Charlotte Tolfsen

W roku, 2005 kiedy zmieniałem auto bardzo chciałem mieć Golfa IV. Ale że wybór wśród aut używanych nie był za duży to zdecydowałem się na Atrę G, wyboru nie żałuję. Wróćmy do naszego bohatera. Dla wielu jest to symbol, jakości i trwałości, dla innych przereklamowana zabawka. Model ten ma tyle samo zwolenników, co i przeciwników. Mimo tego wszystkiego auto to jest w czołówce aut rynku wtórnego aut kompaktowych, kilkunastoletnich.     Jeśli chodzi o statystyczny poziom trwałości Golfa IV to jest on...

Więcej »
http://www.epsychoterapiawarszawa.info.pl 751#renault carrara , #auto idea otomoto , #kawasaki turystyk , #tablice zielona góra , #opel leasing kalkulator , #xf jaguar 2013 , #toyota corolla s 2003 , #paczkomat mińsk mazowiecki , #duo komis nowy sącz , #ocen kierowce ,