porównywarka cen paliwa

Zużycie panewki łożyska głównego lub korbowego

Zużycie panewki łożyska głównego lub korbowego polega najczęściej na ścieraniu i niszczeniu powierzchni roboczej warstwy stopu łożyskowego. Niekiedy panewka zostaje uszkodzona wskutek zatarcia lub porysowania przez zanieczyszczenia, albo w wyniku skorodowania przez związki kwasowe zawarte w oleju. Ponadto w miarę postępującego zużycia panewki pogarszają się własności warstwy ślizgowej, ponieważ stop łożyskowy ulega zmęczeniu, a w jego powierzchnię robocza wbijają sie rozmaite twarde zanieczyszczenia (rysujące następnie czop). Intensywność zużycia łożysk zależy głównie od następuj...

Więcej »

Procesy chemiczne

W warunkach suchego tarcia ślizgowego, przy małych prędkościach poślizgu i dużych naciskach jednostkowych może wystąpić pomiędzy współpracującymi powierzchniami działanie sil cząsteczkowych, czyli szczepianie sie cząsteczek, odrywanie ich od jednej powierzchni i przenoszenie na drugą. Silne nagrzewanie się części współpracujących w warunkach suchego tarcia ślizgowego zwiększa intensywność ich zużycia, ponieważ powoduje zmiany struktury materiału oraz własności wytrzymałościowych (materiał bowiem staje się twardy i kruchy). Procesy chemiczne towarzyszące suchemu tarciu ślizgowemu ...

Więcej »

Zmiany na stacjach tankowania

Obecnie stacja gdzie tankujemy najczęściej paliwo przestała już być miejscem stworzonym tylko do tego. Bardzo często możemy tam zakupić różne produkty, trzeba jednak wiedzieć, że w większości przypadków cena będzie się znacznie różniła od tej sklepowej. Po prostu tankować musimy a jak już jesteśmy na stacji to może być to dobry moment do zakupu oprócz paliwa innych rzeczy, w ten sposób zaoszczędzimy czas. Bardzo dużym plusem stacji jest to, że praktycznie wszystkie są otwarte 24h na dobę. Podczas tankowania najczęściej nabywamy artykułów pierwszej po...

Więcej »

Podpis cechy pandemii grypy - konsekwencje dla polisy

O sposobie zużywania się sworznia tłokowego decyduje jego wykonanie. Sworzeń ustalony w główce korbowodu zużywa się tylko na końcach, a sworzeń pływający również i w części środkowej. Zużycie sworznia nie jest równomierne i przeważnie ulega on zowalizowaniu. W miare zużywania się sworznia tłokowego i jego ułożyskowania powiększa się luz sworznia w łożyskach, co powoduje charakterystyczne stukanie silnika. Wzmożone zużycie sworznia tłokowego jest następstwem zawartości zanieczyszczeń mechanicznych w oleju, niewłaściwego pasowania sworznia w piastach tłoka i główce korbowodu lub ...

Więcej »
http://www.estomatologwarszawa.com.pl 751#tesla model s p100d , #renault carrara , #auto idea otomoto , #kawasaki turystyk , #tablice zielona góra , #opel leasing kalkulator , #xf jaguar 2013 , #toyota corolla s 2003 , #paczkomat mińsk mazowiecki , #duo komis nowy sącz ,