W półosi zużywa się: wielowypust, stożek do osadzenia piasty koła, rowek na klin oraz miejsce osadzenia lożyska tocznego. Niekiedy półosie ulegają uszkodzeniu wsku tek skręcenia, zerwania wielowypustu lub pęknięcia w wyniku zmęczenia materiału. Zużycie układu kierowniczego. W układzie kierowniczym zużyciu ulegają następujące elementy : przekładnia kierownicy, łożyska, sworznie kuliste i ich miseczki, ramiona kierownicze, wąsy zwrotnic, sworznie z...
Jak zachowa się nasze auto, jeśli dojdzie do kilkugodzinnego stania w korku przy niskiej temperaturze. Zima w godzinach szczytu bardzo często tworzą się korki, są tez osoby, które stoją w nich dzień w dzień. Dochodzi tez do sytuacji ekstremalnych, gdy przez kilkanaście minut stoimy w miejscu a silnik naszego auta pracuje. Najlepiej jak będziemy w korku z rozgrzanym już silnikiem, silnik nie działa na bogatszej mieszance, ogrze...
Hydrostatyczny układ naczepy TETAN, dwuosiowego ciągnika siodłowego specjalnie zaprojektowano do eksploatacji na Saharze. Łączny ciężar rozładowanej naczepy wynosi 29 ton. Ogumienie kół DUNLOP 10,00-20. Powierzchnia nośna naczepy skonstruowana jest jako zwykły most sprzężony za pośrednictwem wału zaopatrzonego w przeguby oraz dwustopniowej skrzynki terenowej 0 przekladniach zębatych z silnikiem hydrostatycznym. Pompe przekladni hydrostatycznej napędza si...